טיפת חלב - מוקד טלפוני

מוקד טיפת חלב בטלפון מאויש על ידי אחיות טיפת חלב, יועצות הנקה, יועצות שינה ותזונאיות מומחיות לגיל הרך. הייעוץ ניתן להורים לילדים מגיל לידה עד גיל 6, ללא קשר לטיפת החלב שבה מטופל הילד או הילדה, בנוסף לשירות הניתן בטיפות חלב בשעות הפעילות הרגילות. משפחות המקבלות טיפול בטיפות חלב של משרד הבריאות יקבלו במוקד הטלפוני מענה המבוסס על המידע הקליני המצוי ברשומה הרפואית שלהן, לאחר הזדהות. ההמלצות האישיות יתועדו כדי לשמור על הרצף הטיפולי בטיפת החלב אליה שייכים הפונים. משפחות המקבלות טיפול בטיפות חלב של קופות החולים מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית יקבלו במוקד הטלפוני מענה המבוסס על המלצות והנחיות משרד הבריאות. בין הנושאים שבתחום אחריות טיפות החלב ושניתן לקבל בהם ייעוץ מהמוקד: תופעות לוואי לאחר חיסונים, התפתחות, הנקה, תזונה, בכי, בעיות בשינה.
אבחון למחלות
קו סיוע
+3
הורים
+3

ייעוץ, תמיכה והעצמה אישית

מענה מקצועי ומותאם לציבור הדתי והחרדי בתחומי הנפש, הזוגיות והמשפחה. השירות כולל ליווי אישי, התאמת מטפל מקצועי, וסיוע בהתמודדות עם אתגרים רגשיים ומשפחתיים שונים. המענה ניתן באמצעות מוקד טלפוני, מפגשים פרונטליים ופורום מומחים מקוון. בשגרה ובחירום.
טיפול רגשי (פסיכולוגי)
קו סיוע
+4
הורים
+3

קו טלפון לתמיכה ולהקשבה

קו הטלפון לתמיכה ולהקשבה הוא שירות המיועד להורים ובני משפחה של חברי הקהילה הגאה (להט"ב). השירות מספק תמיכה רגשית והקשבה דרך שיחות טלפון ופועל בימים א'-שבת בין השעות 8:00-19:30. ניתן ליצור קשר בטלפון 09-8855822 או בהודעות וואטסאפ במספר 055-2722535
קו סיוע
+1
הורים
+2
כל השירותים החברתיים -
לכל מצב, בכל מקום
אתר כל שירות מציג מידע על 14,926 שירותים חברתיים שניתנים על ידי הממשלה, רשויות מקומיות, עמותות וארגונים נוספים.

בחיפוש קו סיוע עבור הורים מצאנו 0 שירותים באיזור זה של המפה. שנציץ בהם?