מוקד טלפוני של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה
נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה עוסקת בבירור תלונות המגיעות מהציבור על כל הגופים הציבוריים במדינת ישראל - משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד. נציבות תלונות הציבור הקימה קו חם לסיוע לכל פונה מול הגופים הציבוריים בזמן מצב החירום. הסיוע ניתן גם בשפות שונות - ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית. ניתן להשאיר הודעה לאחר שעות הפעילות של המוקד.
הכוונה בחירום
מיצוי זכויות
+1
דוברי רוסית
+3
מוקד טלפוני לסיוע במימוש זכויות בגיל השלישי (ברוסית)
מוקד טלפוני בשפה הרוסית המיועד לאזרחים ותיקים למיצוי זכויותיהם. המוקד מופעל על ידי מתנדבים מומחים בתחום הזקנה והזכויות מארגון "כן לזקן", ומספק מידע וסיוע חינם בנושאי קצבאות, הטבות וזכויות לגיל השלישי.
מיצוי זכויות
+1
דוברי רוסית
+2
קו פתוח בנושא זכויות נשים בעבודה בזמן מלחמה - שדולת הנשים בישראל
הקו פתוח לייעוץ וליווי משפטי חינם בנושא זכויות נשים בעבודה - כולל זכויות בזמן המלחמה - חרבות ברזל והמלחמה מול איראן (מבצע עם כלביא). .
השירותים של "הקו של אליס" כוללים:
ייעוץ משפטי בדיני עבודה.
ליווי במיצוי זכויות במצב חירום.
סיוע בענייני מס רכוש.
ייעוץ לבנות זוג וגרושות של משרתי מילואים.
תמיכה לעובדות חיוניות ומפונות.
מיצוי זכויות הקשורות למלחמה.
מיצוי זכויות
+3
דוברי רוסית
+3
מרכז סיוע רב תחומי 'מיה'
מרכז מיה מעניק טיפול פסיכוסוציאלי מקיף, הכולל מיצוי זכויות מלא ולאשה ומשפחתה, שירותים המותאמים לנשים נפגעות זנות בתחומים הדרכת אמהות, פסיכותרפיה, סיוע משפטי, ועוד. וכן מרחב פתוח למפגש וסיוע בלתי פורמלי.
טיפול רגשי (פסיכולוגי)
מיצוי זכויות
+1
דוברי רוסית
+5