מוקד הסיוע והזכויות הממשלתי - מערך הדיגיטל הלאומי

מוקד ממשלתי שמספק מענה בכל הקשור להתנהלות מול משרדי הממשלה: קבלת מידע, סיוע טכני והבנת הזכויותשל כל אחד. ניתן לפנות בכל שאלה ובעיה בנושא שירותים, טפסים, תשלומים, אישורים, שירותי ממשלה מקוונים, דרכי יצירת קשר עם יחידות הממשלה השונות ועוד. אם יש לכם שאלה אישית שלא נצליח לענות עליה, נדע תמיד להפנות אתכם לגורם הממשלתי שיש לו תשובה. בשעות הפעילות נעזור לכם טלפונית או בצ'אט אנושי. מחוץ לשעות הפעילות תוכלו לפנות אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני או באמצעות טופס פניה מקוון.
הכוונה בחירום
+1
דוברי ערבית
+1

מוקד סיוע טלפוני של משרד הרווחה והבטחון החברתי - (118 בטלפון)

קו סיוע טלפוני הפועל 24/7 לעזרה ראשונית, תמיכה, אוזן קשבת והכוונה לגורמי מקצוע מטפלים. נותן מענה גם לאנשים עם מוגבלויות. השירות ניתן בשפות עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואמהרית
הכוונה בחירום
+1
דוברי ערבית
+3

מוקד סיוע לעובדים זרים - רשות האוכלוסין וההגירה

מוקד טלפוני לסיוע לעובדים זרים בעת חירום.
הכוונה בחירום
+1
דוברי ערבית
+2

מידע וזכויות של משפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים - קשר

"קשר – הבית למשפחות מיוחדות" מתעדכן באופן רציף לגבי הזכויות שמגיעות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בתקופה הזו. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מידע עדכני בזמן אמת לגבי זכויותיכם. .
הכוונה בחירום
+2
דוברי ערבית
+1

קו סיוע לחברי וחברות קהילת הלהט"ב - קו הקשב

קו הקשב של האגודה למען הלהט״ב מציע אוזן קשבת, מידע ותמיכה לכלל חברות וחברי הקהילה, בני משפחה וחברים הרוצים לשתף, לחלוק או להתייעץ בכל הסוגיות הקשורות לחיים כלהט"ב, לנטייה מינית ולזהות מגדרית. האגודה מפעילה גם קו בערבית: בית אל מים
הכוונה בחירום
+2
דוברי ערבית
+1

מוקד טלפוני של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה עוסקת בבירור תלונות המגיעות מהציבור על כל הגופים הציבוריים במדינת ישראל - משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד. נציבות תלונות הציבור הקימה קו חם לסיוע לכל פונה מול הגופים הציבוריים בזמן מצב החירום. הסיוע ניתן גם בשפות שונות - ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית. ניתן להשאיר הודעה לאחר שעות הפעילות של המוקד.
הכוונה בחירום
+2
דוברי ערבית
+3

קו סיוע לבני משפחה של אנשים עם מוגבלות שכלית - הורים למען הורים

קו סיוע ותמיכה להורים ובני משפחה של אנשים עם מוגבלות שכלית. המתנדבים הם בעצמם הורים ובני משפחה, המציעים אוזן קשבת, הכוונה וליווי מתוך הבנה אישית של האתגרים. עזרה במהלך מלחמת עם כלביא.
ליווי והדרכה
הכוונה בחירום
+1
דוברי ערבית
+2

קו תמיכה נפשית והכוונה בנושאים ביורוקרטיים בערבית למפונים חולי מערכת העיכול - עמותת ניסאן

עמותת ניסאן לבריאות מערכת העיכול, הכבד והתזונה מפעילה בחירום קו תמיכה נפשית והכוונה ביורוקרטית למפונים מבתיהם בחברה הערבית, הסובלים ממחלות מערכת העיכול. קו החירום בשפה הערבית. שם באנגלית: NIESSAN.
הכוונה בחירום
+2
דוברי ערבית
+2

קו טלפוני - סנאדק (سندك), מידע בנושא בריאות, סיוע נפשי וזכויות מטעם קרן מסירה לאנשים עם מוגבלויות

סיוע משפטי ונפשי לאנשים עם מוגבלויות בחברה הערבית, מטעם קרן מסירה (ג'וינט), הסיוע בנושא זכויות ובריאות לאנשים עם מוגבלויות
הכוונה בחירום
+2
דוברי ערבית
+3

מרכז חוסן לסיוע נפשי בחירום - לחברה הבדואית

המרכז מעניק מענה טיפולי חינם לנפגעי חרדה על רקע המלחמה במטרה לספק סיוע נפשי בחירום לחברה הבדואית. הטיפול ניתן על ידי אנשי מקצוע מהחברה הבדואית שהוכשרו להגיש עזרה ראשונה נפשית במצבי חירום ולתת טיפול ממוקד טראומה. המרכזים נותנים טיפולים פרטניים, קבוצתיים ומשפחתיים בטלפון, בזום או פנים אל פנים במרכזי טיפול בפריסה ארצית.
הכוונה בחירום
+1
דוברי ערבית

סיוע לתושבים ואזרחים בחיבור לגורמי ממשל ליצירת פתרונות פרוצדורליים אפקטיביים ומשמעותיים.

סיוע לתושבים ואזרחים בחיבור לגורמי ממשל ואגפים מקצועיים ליצירת פתרונות פרוצדורליים אפקטיביים ומשמעותיים.
הכוונה בחירום
דוברי ערבית
+4

חדר מצב וסיוע ביורוקרטי - מכון אג'יק הנגב

מכון אג'יק הנגב פתח במועצה המקומית חורה שבנגב חדר מצב במטרה לסייע למשפחות ולנפגעים בעיירות ובכפרים בנגב לכלל הצרכים והמענים. כמו כן מספק סיוע ביורוקרטי מול הרשויות. בין השאר משיגים תורמים לצורך הקמת מיגוניות לתושבים.
ציוד
הכוונה בחירום
+1
דוברי ערבית
+2
כל השירותים החברתיים -
לכל מצב, בכל מקום
אתר כל שירות מציג מידע על 14,926 שירותים חברתיים שניתנים על ידי הממשלה, רשויות מקומיות, עמותות וארגונים נוספים.

בחיפוש הכוונה בחירום עבור דוברי ערבית בבאר שבע מצאנו 3 שירותיםבאיזור באר שבע. שנציץ בהם?