מוקד סיוע טלפוני של משרד הרווחה והבטחון החברתי - (118 בטלפון)

קו סיוע טלפוני הפועל 24/7 לעזרה ראשונית, תמיכה, אוזן קשבת והכוונה לגורמי מקצוע מטפלים. נותן מענה גם לאנשים עם מוגבלויות. השירות ניתן בשפות עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואמהרית
הכוונה בחירום
+1
דוברי אמהרית
+3

מוקד טלפוני של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה עוסקת בבירור תלונות המגיעות מהציבור על כל הגופים הציבוריים במדינת ישראל - משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד. נציבות תלונות הציבור הקימה קו חם לסיוע לכל פונה מול הגופים הציבוריים בזמן מצב החירום. הסיוע ניתן גם בשפות שונות - ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית. ניתן להשאיר הודעה לאחר שעות הפעילות של המוקד.
הכוונה בחירום
+2
דוברי אמהרית
+3

סיוע לתושבים ואזרחים בחיבור לגורמי ממשל ליצירת פתרונות פרוצדורליים אפקטיביים ומשמעותיים.

סיוע לתושבים ואזרחים בחיבור לגורמי ממשל ואגפים מקצועיים ליצירת פתרונות פרוצדורליים אפקטיביים ומשמעותיים.
הכוונה בחירום
דוברי אמהרית
+4
כל השירותים החברתיים -
לכל מצב, בכל מקום
אתר כל שירות מציג מידע על 14,926 שירותים חברתיים שניתנים על ידי הממשלה, רשויות מקומיות, עמותות וארגונים נוספים.

בחיפוש הכוונה בחירום עבור דוברי אמהרית מצאנו 1 שירותים באיזור זה של המפה. שנציץ בהם?