מוקד סיוע טלפוני של משרד הרווחה והבטחון החברתי - (118 בטלפון)
קו סיוע טלפוני הפועל 24/7 לעזרה ראשונית, תמיכה, אוזן קשבת והכוונה לגורמי מקצוע מטפלים. נותן מענה גם לאנשים עם מוגבלויות. השירות ניתן בשפות עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואמהרית
הכוונה בחירום
+1
דוברי אמהרית
+3
מוקד טלפוני של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה
נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה עוסקת בבירור תלונות המגיעות מהציבור על כל הגופים הציבוריים במדינת ישראל - משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד. נציבות תלונות הציבור הקימה קו חם לסיוע לכל פונה מול הגופים הציבוריים בזמן מצב החירום. הסיוע ניתן גם בשפות שונות - ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית. ניתן להשאיר הודעה לאחר שעות הפעילות של המוקד.
הכוונה בחירום
+2
דוברי אמהרית
+3
סיוע לתושבים ואזרחים בחיבור לגורמי ממשל ליצירת פתרונות פרוצדורליים אפקטיביים ומשמעותיים.
סיוע לתושבים ואזרחים בחיבור לגורמי ממשל ואגפים מקצועיים ליצירת פתרונות פרוצדורליים אפקטיביים ומשמעותיים.
הכוונה בחירום
דוברי אמהרית
+4