משרד מבקר המדינה

השירות ניתן בכל הארץ

מוקד טלפוני של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה עוסקת בבירור תלונות המגיעות מהציבור על כל הגופים הציבוריים במדינת ישראל - משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד. נציבות תלונות הציבור הקימה קו חם לסיוע לכל פונה מול הגופים הציבוריים בזמן מצב החירום. הסיוע ניתן גם בשפות שונות - ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית. ניתן להשאיר הודעה לאחר שעות הפעילות של המוקד.

תנאים לקבלת השירות:

ניתן לפנות לנציבות תלונות הציבור במענה טלפוני במספר 026665000 ובלשכות לקבלת הקהל של נציבות תלונות הציבור ברחבי הארץ. כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר ביישומון ה- WhatsApp במספר 050-3995422. ניתן להגיש תלונה בטופס מקוון ובערוצים נוספים.

השירות ניתן ע״י:

משרד מבקר המדינה

בפניה לשירות, מומלץ לוודא היטב אם הוא אכן מתאים לצרכיך.

המידע על שירות זה נאסף על ידי צוות כל זכות ממקורות ברשת (מאגרי מידע ממשלתיים, ארגונים אזרחיים שונים או התארגנויות התנדבותיות) או התקבל ישירות מארגונים. המידע אינו בהכרח עדכני, מלא או מדויק ו"כל זכות" אינה אחראית לנכונותו של המידע או לטיב ואיכות כל השירותים השונים שמוצגים בו.

שירותים נוספים בסניף:

כל שירות ממפה מגוון של שירותים ומענים חברתיים שהמדינה, ארגונים וגופים שונים מעמידים לרשותינו, האזרחים. בעזרת סינון, חיפוש ושיטוט במפה ניתן לגלות בדיוק מי יוכל לעזור לך.

המערכת כרגע בגירסת בטא - חלק מהמידע יכול להיות חסר או לא מדויק.

כל זכות בע"מ (חל"צ), אינה אחראית לתוכן המוצג באתר. המידע באתר הוא כללי, ברובו מוזן בהדרגה ממקורות שונים בצורה אוטומטית, ואינו בהכרח מלא, מדויק, עדכני וכיו"ב. השימוש באתר הוא באחריות המשתמשים בלבד. למידע נוסף ראו הסבר על מדיניות האתר.

פיתוח, עיצוב ושותפות בניהול מוצר: אדם קריב, מושון זר-אביב ומור רובינשטיין, While True Industries.

אודותהוסיפו שירות חסרשותפים הצהרת נגישות צרו קשרמפת אתר
מוקד טלפוני של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה / משרד מבקר המדינה | כל שירות