הסתדרות העובדים הכללית החדשה

השירות ניתן בכל הארץ

מוקד לעובדות ועובדים - ההסתדרות החדשה

מוקד המידע והשירות של ההסתדרות מספק מענה על שאלות של עובדות ועובדים, גם למי שאינם חברי הסתדרות, לגבי זכויותיהם התעסוקתיות בעת מלחמה, בתיאום עם הנחיות פיקוד העורף

תנאים לקבלת השירות:

ניתן לפנות בטלפון בימים א'-ה' בשעות 18:00-8:00. בשאר הזמן, ניתן להשאיר הודעה קולית ונציג ההסתדרות יענה לפנייה בהקדם האפשרי. ניתן גם לפנות בוואטסאפ במספר 0548678673, בדוא"ל או דרך אתר ההסתדרות.

בפניה לשירות, מומלץ לוודא היטב אם הוא אכן מתאים לצרכיך.

המידע על שירות זה נאסף על ידי צוות כל זכות ממקורות ברשת (מאגרי מידע ממשלתיים, ארגונים אזרחיים שונים או התארגנויות התנדבותיות) או התקבל ישירות מארגונים. המידע אינו בהכרח עדכני, מלא או מדויק ו"כל זכות" אינה אחראית לנכונותו של המידע או לטיב ואיכות כל השירותים השונים שמוצגים בו.

שירותים נוספים בסניף:

כל שירות ממפה מגוון של שירותים ומענים חברתיים שהמדינה, ארגונים וגופים שונים מעמידים לרשותינו, האזרחים. בעזרת סינון, חיפוש ושיטוט במפה ניתן לגלות בדיוק מי יוכל לעזור לך.

המערכת כרגע בגירסת בטא - חלק מהמידע יכול להיות חסר או לא מדויק.

כל זכות בע"מ (חל"צ), אינה אחראית לתוכן המוצג באתר. המידע באתר הוא כללי, ברובו מוזן בהדרגה ממקורות שונים בצורה אוטומטית, ואינו בהכרח מלא, מדויק, עדכני וכיו"ב. השימוש באתר הוא באחריות המשתמשים בלבד. למידע נוסף ראו הסבר על מדיניות האתר.

פיתוח, עיצוב ושותפות בניהול מוצר: אדם קריב, מושון זר-אביב ומור רובינשטיין, While True Industries.

אודותהוסיפו שירות חסרשותפים הצהרת נגישות צרו קשרמפת אתר
מוקד לעובדות ועובדים - ההסתדרות החדשה / הסתדרות העובדים הכללית החדשה / שירות ארצי | כל שירות